Något jag älskar:



Jag älskar nickelback. Och detta är ingen ny kärlek direkt...i snart fem år har de varit det mest spelade bandet hos mig. De är inte som alla andra. Om någon av er är medlem i facebook-gruppen "loving a band noone knows, and dying inside when the became popular" så vet ni vad jag menar. För det är så jag känner. Nickelback var mitt band. mina idoler. min religion. och nu när sveriges radiostationer flitigt spelar deras låtar och påstår att det är helt fräscht(2,5 år gamla låtar...) jag blir lite lessen. men självklart fattar jag att om det ska finnas en chans att de kommer tillbaka till sverige så behövs radion.



En av min absoluta favoritlåtar fran senaste albumet.
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin