Torsdag

Jag är så trött så jag vet inte vad. Det måste vara mörkret? eller kan det kanske , kanske, kanske bero på att jag låg vaken fyra timmar inatt då våra varmvattenrör fick fnatt? Alltså, av nån anledning så när de rören blir varma(vi är miljövänliga vedeldande människor^^) så knäpper det i dem. I den här gången lät det ungefär som att någon bankar med en hammare eller liknande mot ett metallrör. Precis vid mitt element. Så jaaa, jag är död. Men, man måste se det possitivt. Dagen är snart slut och idag tänker jag banne mig lägga mig lite tidigare (typ fem minuter eller så...)

annars då? Leker livet? Längtar du som en galning efter julafton?
Jag tycker inte om julen längre. Den gör mig bara lessen. Det tjocknar i halsen och ögonen börjar svida när jag minns hur det brukade vara.

Jag älskar dig.

Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin