Tinar med Gossip Girl!

Jag har just kommit hem och är mer frusen than ever!  Har varit omtänksam och tagit med min mormor till ica så att hon fick handla mat! Och vad tror ni händer? joo, när vi ska åka så startar inte bilen pga av denna jävla kyla! batteriet är tomt. så jag fick ringa pappa och han kom med startkablar och allt löste sig. men fy fan. vad kallt det var. och träligt för mormor också att behöva vänta i kylan. jag tyckte synd om henne.
Nu försöker jag tina upp med te och senaste avsnittet av gossip girl! Att Serena ska in på vårdhem bara för att alla andra idoioter inte förstår att juliett ligger bakom.

 

 

 

Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin