Somliga går med för små skor...

Jag är skadad. Bra va? Nej, verkligen inte. Inte den här typen av skada. Det är så att jag har haft ont i min högra häl i ca en vecka, i min enfald trott att det varit skoskav, men icke! Nu visar det sig att jag förmodligen har en inflammerad slemsäck mellan hälbenet och hälsenan. Detta uppstår vid hårt tryck mot hälen, till exempelt av för små skor...
Och jag min idiot har nu en gång för alltid lärt mig att inte gå i för små skor!! jag har alltås gjort detta. Jobbat i för små skor, samt stått och hoppat på konsert i nästan för små skor. inte bra. Så nu ska jag smörja med ipren i några dagar och hoppas på det bästa! Är lite nervös, jag måste ju bli bra så att jag kan åka sen! gaaaa!
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin