It's like rain.

Det blev visst så att jag fastnade framför melodifestivalen det här året också. Men lite tjatigt, det är det. i alla fall, årets vinnare borde ju lätt bli swingfly (hette han så?)! Hur coolt vore det inte med ngn helt okänd?

Min mage gör ont. Det är inte alls kul, speciellt då jag  vet att det inte är den där en-gång-i-månaden-magvärken ni vet.  Idag har jag känt mig allmänt seg, inte roligt alls. visserligen kan det ju bero på vädret, det har bara öst ner regn hela dagen. Jag hoppas på att snön försvinner och att det sedan fryser på ordentligt! varför? För att då kan jag åka långfärdskriskor på sjön <3 ME LIKE!

Så, det var dagens inlägg det.
SO LONG MOTHERF*****S
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin