In the arms of an angel

Om jag hade någon som helst gudomlig eller alsmäktig makt så vet jag vad jag skulle göra. jag skulle inte skapa fred på jorden eller bota fattigdomen i första hand. jag skulle utrota cancer. och sedan fattigdom. Nu kan det här kanske tyckas lite konstigt därför att det säkerligen är fler personer, och framför allt barn som dör av sälvt än cancer, men efter att ha tittat på premiär avsnittet av "Sofias Änglar" på kanal 5 så känner jag att jag vill göra allt jag kan för att han ska bli frisk. Så att han får se sina döttrar växa upp. Detta program berör. jag trodde inte att det var möjligt att ett inredningsprogram kunde beröra så.

Jag inser vilken otrolig tur jag har haft i livet och hur bra jag egentligen har det. Tänkt så lite det behövs för att man ska få lite perspektiv på tillvaron.
Men som sagt så önskar jag ibland att jag hade det stora lejonet Aslans makt.
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin