Tidsfördriv:

Jag har just nu väääldigt roligt. kan ni gissa vad jag har gjort? haha jag har lagt upp en heelt oseriös profil på mötesplatsen.se. varför? för att jag upptäckte att man måste vara medlem för att kunna läsa och människorna + se vilka som är medlemmar, risken är ju att nån man känner i är med, höhö.

Alltså:
Längd:  3 meter, minst!
Ögonfärg: orange som solnedgången
Kroppsbyggnad: otroligt superduper vältränad! minst 10h/dag på gymmet!
Hårfärg: strawberry blonde
Utbildning: advokat
Inkomst: otroligt hög
Branch: juridik
Alkohol: ständigt!
Tobak: absoluuuut
Barn: 17st, "hemma på vår gata i stan.."
Politisk hemvist: långt till höger
Religion: nudist, ehh oj, menar hindu
Musikstil: Dansband och folkmusik

Typ, så ser min profil ut!
och nu gott folk,
FINN ETT RÄTT!
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin