Fredag 4 mars 2011

Jag satt verkligen på helspänn i drygt två timmar! och jäklar vilken stafett!!! Har aldrig varit med om liknande!!! Mycket mer spännande och underhållande än en superbra film!!! jag älskar skidsport!! kan ju tillägga där att idag, när jag var utr och åkte, så kraschar jag i en backe och slår i låret ganska så hårt. Sakta men säkert växer nu ett blå-lila-röd-gul märke på mitt vänstra lår. Inte så skönt!


I OS blev det ju guld...MEN VI FICK ETT SILVER IALLA FALL!!!!!! :D


Och om ni vill ha underhållning på max så titta på vinterstudions uppvärmning på svtplay! jag skrattar så att tårarna tinner nästan varje dag! Härligt! poppsen och karlsson är grymma!
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin