Let all the trumpets blow, give them a hell of a show


Behöver jag ens nämna att det var helt jävla amazing??? På något sätt så är jag fortfarande kvar där, där nästan längst fram och hoppar. och jag ryyyyser bara jag tänker på det :) OCH MARKUS KRUNEGÅRD!!!!! GAAA, ursäkta, men jag gillar honom lite grann. hihi. det var lääääätt en bra grej!

Och som ni kanske ser, så har jag inte fotat dessa bilder med min kära Nikon. Mjae, jag tog med min två år gamla kompaktkamera istället, erfarenheten talar ju i det här fallet att det är galet trångt längst fram.  och det vart ändå ganska hyffsade bilder. Tänker nog lägga upp en video om ett tag på det jag kallar RIKTIG ALLSÅNG!

Puss
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin