Onsdag 16mars 2011

Jag började dagen med att skriva ut en amssa gamla högskoleprov! Det är första gången jag ska göra detta prov, och jag insåg att det faktiskt bara är två och en halv vecka kvar!! Och att inte ha pluggat iprincip någonting på snart ett år bidrar till att man känner att man vill plugga på lite...ialla fall matematikbiten...

Annars då? SOlen skiner och fåglarna kvittrar :)
Nejmen jag är lite pepp idag! forhoppningsvis kommer jag att göra av med MYCKET pengar. HOPPAS!
För övrigt så tror jag mig precis ha löst ett datorproblem jag haft...Min fläkt har låtit illa ett tag. Tog slag i saken och tryckte dammsugar munstycket mot den och inte så små dammtussar kom ut! och just nu är den så tyst och fiiin! Jag blev lättad faktiskt! har provat att dammsuga en gång förut utan resultat, men jag bar väl inte lika noggrann då kanske...

Jag har bestämt mig för att jag nu  har tröttnat på utseendet här. Funderar så det knakar på hur jag ska göra om. Det roliga är ju att knepa och knåpa med designen!

Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin