Övning ger färdighet!

Alla har säkert någon gång i livet verkligen kämpat för att lära sig en sak, och ni som ännu inte gjort det, GÖR DET! det är mödan värd! Nu förstår ni säkert att jag har lyckats med något stort idag(stort för mig i alla fall). Den 31 mars 2011 har jag gjort en hel omgång PERFEKTA pannkakor!!!! Hur ofta händer det? jag har alltåd varit sämst(och då menar jag verkligen sämst) på att steka pannkakor. varför vet jag inte. men de har fastnat, brännt sönder eller inte gått att vända. SÅ FÖRSTÅ MIN LYCKA!!!! jag älskar nämligen pannkakor, och skulle lätt kunna leva enbart(nästan) på det! MUMS!

och om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad ajg gjorde annorlunda den här gångn...?
Leave your comment here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin